PELI 2 (Admin, Sinisiipi, Fantasy99 )
3 posters
Sivu 5 / 8
Sivu 5 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Vs: PELI 2 (Admin, Sinisiipi, Fantasy99 )
"okei, käy minulle, mene vain.." Ethan sanoi ja hymyili suloisesti Avalle. Ethan suuntasi tiskille ja katsoi sitten tyttöön. "Kaksi kaakaota, Ava?" Poika kysäisi, ja vilkaisi käsivarsiaan.
"Jep,ilman kermavaahtoa"Ava sanoi ja kääntyi selin Ethaniin.Pöydän etsiminen tulisi olemaan haastavaa,kahvila oli täynnä ääriään myöten.Tuskaisan etsiskelyn jälkeen Ava löysi pienen pöydän kahvilan perukoilta ja istahti tuolille odottamaan.
Fantasy99- Viestien lukumäärä : 120
Pian Ethan löysi katseellaan Avan ja suuntasi tuon luokse höyryävät kupit käsissään. "Tässä, ei kermavaahtoa" Poika naurahti ja ojensi kermavaahdottoman kupin tytölle. Itselläänkään hänellä ei kyllä ollut kermavaahtoa, mutta jokatapauksessa. "olisitko halunnut jotakin syötävää, Ava?" Ethan kysyi tuolta lempeästi hymyillen.
"En tarvitse"Ava sanoi hymyillen,eikä hän tietenkään halunnut kuluttaa enempää Ethanin rahoja."Jos sinä itse haluat jotain syötävää, minä maksan"Ava ehdotti ja alkoi kaivaa rahapussia taskustaan.
"eieieiei! Anna olla vain, Ava. En minä ota mitään." Ethan hätääntyi ja hymyili tytölle lämpimästi. "Kuule.. Haluaisitko kertoa itsestäsi hieman?" Ethan kysyi ja hymyili pienesti.
"Tottakai,mutta minun jälkeeni on sinäkin saat kertoa jotain"Ava hymyili Ethanille hieman kiusoitellen."No,minä rakastan musiikkia.Olisin halunnut musikkilukioon,mutta vanhempani eivät olleet siitä samaa mieltä.Pidin myös urheilusta,mutta anoreksian takia se meni enemmänkin pelkäksi laihduttamiseksi.Yritän todellakin päästä siitä yli.Haluaisin päästä takaisin lukioon ja päästä opiskelemaan..."Nyt on sitten sinun vuorosi!"Ava hymyili Ethanille lämpimästi.
"Toki" Ethan vastasi ja kuunteli kaiken mitä Ava kertoi, myötäili tytön tunteita ja aatteita. "Okei.. Wau.. Minä.. ööh.. no.. olen ujo, koulukiusattu eikä kotonakaan mennyt kovin hyvin.. Aloin viiltelemään ja nyt olen sitten tuolla.." Ethan sanoi ja hörppäsi kaakaotaan. "uihaih! Kuumaa!" älähtää pienesti kun kaakao olikin vielä kuumaa.
Ava kuunteli Ethania ja varoi ilmeensä muuttumista liian vakavaksi kun poika kertoi viiltelystään"Nyt tiedämme toisemme vähän paremmin"Ava sanoi naurahti Ethanille,ja varoi itse juomasta kuumaa kaakaota vaikka mieli tekikin.
"totta.. Lähtee hyvin käyntiin, tämä tutustuminen" Ethan naurahti ja puhalsi kaakaoonsa, jotta se jäähtyisi. "Kannattaa puhaltaa niin se jäähtyy nopeammin" poika huomautti ja nyökkäsi Avan kaakaota kohti.
Ava hymyili Ethanille ja alkoi kertoa lisää elämästään,samalla puhallellen kaakaoon.Nyt kun hän oli jo kerran avautunut pojalle,hän voisi hyvin kertoa lisää elämästään."Asumme perus amerikkalais lähiössä,jossa kaikki talot ja pihat eivät paljon eroa toisiaan.Masentavaa.Vaikka kävelisi pari katua eteenpäin talot ovat,kuin suoria kopioita..."Ava lopetti kertomuksensa ja alkoi hörppiä jo viilentynyttä kaakaota
"kuulostaa kyllä aika masentavalta.." Ethan mumisi ja hymyili Avalle. "Minun perheeni asuu rivitalossa, jossa kaikki kolme ovat erivärisiä.." poika naurahti ja hörppäsi kaakaotaan varovasti. Ethan huomasi yhden emotytön katsovan häntä kovinkin intensiivisesti. Poika äännähti ja koitti olla katsomatta sinne päin. "Siis.. Ava.. Harrastatko mitään?" Ethan kysyi ja hymyili.
"En varsinaisesti,laulan ja sävellän joskus kappaleita yksin,mutta ei sitä voi kutsua harrastukseksi..."Ava sanoi punastuen ja hymyili hiukan katse kaakaomukissan.
"wow.. Saanko joskus kuulla?" Ethan kysyi hymyillen ja hörppäsi kaakaotaan varovasti. "Ja voihan sitä periaatteessa kutsua, sillä teet sillä tavalla." poika naurahti.
"Ehkä..."Ava sanoi nostaen katseensa,hän ei halunnut luvata Ethanille liikoja,sillä oli hyvin esiintymiskammoinen."Mitä sinä harrastat?"Ava kysyi Ethanilta
"Hienoa" Ethan sanoi ja hymyili. "e-een enää mitään.. Harrastin ennen itsekin laulamista ja tanssimista.." poika sanoi ja kohautti harteitaan nolona. "en minä enää mitään"
"Minun täytyy joskus nähdä,kun tanssit"Ava sanoi Ethanille leikillään.Sen taakse Ava peitti hämmästyksen siitä,että poika oli niin samanhenkinen,kuin Ava itse.
"Ehkä sitten joskus" Ethan nauroi ja katseli kahvilassa olevia ihmisiä tutkaillen. "Käytkö mitään koulua tällä hetkellä?" Etha kysyi ja katsoi lempeästi Avaa silmiin.
"Kävin lukion ensimmäistä luokkaa,mutta jouduin keskeyttämään ongelmieni takia"Ava piti katseensa Ethanin silmissä ja toivoi ettei poika huomaisi hänen turhautumistansa."Olisin halunnut jatkaa opiskelua,mutta tilaanne oli mikä oli...."Ava mutristi hiukan suutaan.
"okei... E-ei siitä sitten sen enempää. Anteeksi" Ethan sanoi ja hymyili kohteliaasti Avalle. "anteeksi että otin asian puheeksi" tuo mumisi vielä.
"Mä en puhuisi tästä sinulle jos en luottaisi sinuun"Ava sanoi Ethanille ja antoi hymyn tulla kasvoilleen."Entä,mitä koulua sinä käyt?"Ava kysyi vuorostaan pojalta.
Ethan kohautti pienesti harteitaan. "Tahtoisin olla jossain koulussa, mutta menin lukioon koska en tiennyt mitä tehdä ja jätin sen kesken. Olen siis tyhjilläni periaatteessa..." Ethan sanoi ja katsoi Avaa silmiin lempeästi.
"Minäkin aloitan tämän jälkeen kaiken alusta"Ava sanoi, joi viimeisetkin pisarat kaakaomukinsa pohjalta ja vastasi Ethanin katseeseen.
"Minä en usko että jatkan enää lukiossa.. Ei se ole minua varten..." Ethan mumisi hymyillen ja joi itsekin kaakaonsa loppuun. "Ajattelitko sinä lukiota? Painostetaanko sinua muuten tuolla laitoksessa?" Ethan kysäisi ja katsoi Avaa kysyvästi. "minua painostetaan kouluun ihan jatkuvasti ja se ahdistaa..."
"Samoin,minusta täytyisi keskittyä vain nykyhetkeen ja miettiä tulevaisuutta vasta myöhemmin."Kuitenkin ajattelen vielä lukioon menemistä....Haluaisin ainakin yrittää"Ava sanoi varovasti Ethanille.
Ethan hymyili lämpimästi Avalle. "se kuulostaa hyvälle sinun kannalta." Ethan sanoi ja katseli ympärilleen varovasti. "Minulla tuli tässä mieleen että... o-olisi kiva lähteä kanssasi joskus ihan treffeille.." Ethan mumisi nolona ja katseli pöydän pintaa.
Sivu 5 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sivu 5 / 8
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa